
Sākotnēji inženieri Ford prognozēja моторизацию mild-hybrid ar 48 voltu elektrisko sistēmu, bet šīs dimensijas nav pietiekami, lai saglabātu līmeni izmešu rādītājs par vidējo līmeni 95 g/kv Tāpēc būs nepieciešams izstrādāt jaunu enerģētisko sistēmu, šoreiz runa ir par pilnībā hibrīda sistēmā.
"Mēs ceram, ka mūsu inženieru komanda atradīs risinājumu spēka piedziņas bloks, un tas nav viegli, ņemot vērā jaunos noteikumus piesārņojuma līmenī", - teica pārstāvis Ford Autocar. "Spēka agregāts mild-hybrid būs nepietiekama," - teica to pašu kanālu.

Protams, lai Ford Focus RS inženieri ir jācenšas vairāk, kāds rezultāts ir mazāks par 400 k. s. tiek uzskatīts par nepieņemamu. Arī obligāta ir pilnpiedziņas sistēma. Jaunākās paaudzes Focus RS ir nodrošinājusi 350 l. s., Jauda nāk ar 2.3 litru EcoBoost dzinēju.